Hoofdsponsors

vrijdag 16 september 2016

PDI logo CMYK

Als hoofdsponsor stellen wij u voor Peter Dekker Installaties. Ook hier weer een hele enthousiaste mededirecteur in de persoon van Jan Vellekoop.

Jan Vellekoop: 'Het is een bijzonder koor dat bestaat uit een afspiegeling van onze samenleving. Opvallend is het enthousiasme waarmee zaken worden opgepakt. Aan zo’n koor willen wij als PDI ons graag aan verbinden'.

Peter Dekker Installaties loopt al een paar decennia voorop in scherming en verduistering. Het bedrijf houdt alles in eigen hand: van de continue ontwikkeling en verbetering van scherminstallaties tot en met de installatie en het onderhoud. Innovatie, betrouwbaarheid, flexibiliteit en maatwerk staan centraal in de bedrijfsvisie van Peter Dekker Installaties.

Peter Dekker Installaties
Industriestraat 40
2671 CT Naaldwijk
www.pdinl.com

big green egg logo

Het origineel is The Evergreen

Sinds 1974 brengt Big Green Egg outdoorcooking naar het volgende level. We zijn een kamado. Een BBQ van het allerbeste keramiek. We zijn Big Green Egg en we zijn het origineel. Maar we zijn vooral makers van mooie herinneringen. Van samen genieten met familie, vrienden en gelijkgestemde smaakmakers. Van verse lokale producten, spannende bereidingen en onovertroffen smaak. Grillen, bakken, stomen, wokken of roken, de mogelijkheden zijn grenzeloos. Net als de service. Daarom krijg je levenslange garantie op de EGG. Een garantie op genieten. Met een Big Green Egg kies je voor kwaliteit van leven. Generatie na generatie.

Ontdek de Big Green Egg op: biggreenegg.nl